קורס הכשרה לפעילי אנשי הים התיכון בדרום יצא לדרך

המפגש הראשון, להכשרת פעילים לקהילת אנשי הים התיכון בדרום, נפתח בתחילת השבוע עם הרצאתו המרתקת של ד"ר דן מילר על השפעות האדם על הים.

במפגש הבא  (3.2) מייקל רפאל, רכז אנשי הים התיכון הארצי ובין מובילי תנועת מרד ההכחדה, ירצה על הקשר בין משבר האקלים לים התיכון ולפרויקט שמורות ימיות בים התיכון. וגם רחל עברון – רכזת חינוך וקהילה של רשות הטבע והגנים באזור מרחב החוף, תדבר על  פרויקט שימור צבי ים ועל כיצד ניתן להשתלב בו ובתחומים נוספים שרשות הטבע והגנים פועלת בו באזור הדרום.

קורס ההכשרה נועד לפעילים שמעוניינים ליזום ולהשתתף בפרויקטים למען שמירה על הסביבה הימית וקידום השמורה הימית אבטח. ההכשרה כוללת 7 מפגשים בנושא הסביבה הימית: השפעות האדם על הים, שמורות ימיות, השפעת משבר האקלים על הים, פסולת ימית, בעלי חיים ימיים בים התיכון ועוד.

ד"ר דן מילר.  על השפעת האדם על הים במפגש הראשון

במהלך ההכשרה תפעל הקבוצה ליצירת פרויקטים לשמירה על הים-התיכון, תתנסה בפעולת הסברה והפעלה וההכשרה כוללת סיורים להכרת הסביבה הימית. תוכנית ההשתלמות היא ללא תשלום, אך דורשת התחייבות להגעה לכל המפגשים ויכולת להתנדב לפחות 4 שעות בחודש החל מסיום תהליך ההכשרה(אפריל). ההכשרה מיועדת לתושבי אשדוד- אשקלון והאזור.

ב-27.1 (יום ב') יתקיים במושב אורות ( ליד קרית מלאכי) מפגש היכרות למי שמעוניין לשמוע עוד על הכשרה. לפרטים נוספים: שני טובול: 050-8335796

למידע  והרשמה לקורס:

https://forms.gle/UpWsa4SDPauZt8Xx9